Haberler

Microsoft ve Genesys ortaklığı yeni bulut hizmeti sunmak için genişletildi

0

Çok kanallı bir müşteri deneyimi çözümü olan Genesys Engage, Microsoft Azure üzerinde çalışarak müşteriler için üstün etkileşimler sağlıyor.

Genesys Engage, Microsoft Azure’a 2020’nin sonlarında erişilebilecek 

Genesys’a göre hizmet, işletmelerin müşteri yolculuğu boyunca her temas noktasını bağlamakla ilgili karmaşıklıkları yönetmek için ihtiyaç duydukları güvenlik ve ölçeklenebilirliğe sahip olmasına imkan veriyor.

Şirketler, benimsemeyi hızlandırmak için ortak bir satış ve pazara girme stratejisi aracılığıyla Genesys Engage’ı Microsoft Azure’a sağlıyor.

Genesys, müşterilerin büyük bir şirket için geçişi kolaylaştırarak onları buluta giden açık bir yola sokan aerodinamik bir satın alma işleminden yararlandığını söylüyor. Çok kiracılı mimarisiyle Microsoft Azure’daki Genesys Engage, müşterilere daha hızlı yenilik yapma ve iş çevikliklerini geliştirme yeteneği kazandırmayı hedefliyor.

Buna ek olarak işletmeler bu bulut ortamında Genesys müşteri deneyimi çözümünü çalıştırarak, basitleştirilmiş yönetim ve bakım gereksinimleri, merkezi BT uzmanlığı, düşük maliyetler ve daha fazlası aracılığıyla Microsoft Azure’a yatırımlarını en üst düzeye çıkarabilecek.

Bu çözümler işletmelerin bulut ve yapay zeka (AI) teknolojilerinden yararlanmalarını kolaylaştırıyor. Kurumlar böylece daha derin kavrayışlar kazanabilir ve müşterileri için kişiye özel deneyimler sunabiliyor.

 Şirketler ayrıca çalışanlar ve müşteriler için işbirliğini ve iletişimi kolaylaştırmak amacıyla Genesys ve Microsoft Teams, Microsoft Dynamics 365 ve Azure Cognitive Services için yeni entegrasyonları araştırıyor ve geliştiriyor.

Comments

Comments are closed.

Login/Sign up