Haberler

Zendesk, AI’yı Amazon Connect entegrasyonuyla müşteri hizmetlerine bağladı

0

Zendesk, Zendesk Destek ve Amazon Connect müşterilerinin AWS’in izniyle yapay zeka ve makine öğrenimi teknolojilerinden yararlanmasına olanak sağlayan entegrasyonunu duyurdu.

Zendesk, AI’yı Amazon Connect entegrasyonuyla müşteri hizmetlerine bağladı

Zendesk Benchmark Raporuna göre AI özellikli ekipler, emsallerine kıyasla isteklerin yaklaşık altı katı işlem yaparken, yüzde 21 daha hızlı çözünürlük süreleri görüyorlar.

İletişim merkezlerinde geliştirilmiş konektörü kullanan şirketler, AWS’in AI ve Amazon Lex, Amazon Polly, Amazon Transcribe ve Amazon Comprehend gibi makine öğrenim hizmetlerinden yararlanabiliyor. Bu, şirketlerin temsilcilerinin müşteri sorunlarını önceden tahmin edip çözmede daha etkin olduğu ve işletmelerin rutin sorunları ve soruları akıllıca otomatikleştirilmiş self-servis yoluyla ele almalarına yardımcı olan daha proaktif, beklentili bir müşteri deneyimi sunmalarını sağlıyor.

Yeni entegrasyon, AI ve makine öğrenmesine dokunarak işletmelerin yalnızca soruları ve sorunları daha hızlı ve verimli bir şekilde çözmelerini değil aynı zamanda bazı durumlarda müşterilerinin beklemesine gerek kalmasını bile ortadan kaldıran akıllı bir iletişim merkezi müşteri hizmetleri deneyimini kolaylaştırıyor.

Amazon Connect için geliştirilmiş Zendesk konektörü, 2020 yılının sonlarında başlayan ve önceden entegre bir çözüm olarak sunulacak. Doğrudan ve güvenilir ortaklar aracılığıyla küresel olarak konuşlandırılacak.

Comments

Comments are closed.

Login/Sign up