Haberler

Adobe, dijital deneyim portföyünü orta ölçekli pazara genişletiyor

0

Adobe, orta ölçekli pazar ve KOBİ şirketleri için ürün portföyünü ve ayrıca Dijital Deneyim işinde şirketlerin benzersiz ihtiyaçlarını desteklemek için yeni bir kuruluş yarattığını duyurdu.

Adobe, dijital deneyim portföyünü orta ölçekli pazara genişletiyor

Teknoloji gelişmeleri bir iş kurmayı her zamankinden daha kolay hale getirmiş olsa da büyümeyi sürdürmek de daha karmaşık hale geldi.

İlk aşamalardaki şirketler kendilerini daha kalabalık ve rekabetçi bir alanda buluyor; bu da akranlarının yanı sıra farklı bütçelere sahip büyük şirketleri de üstlenir. Ancak müşteri beklentilerinin artması karşısında hızlı onarım çözümlerine güvenmek pahalıya mal olabiliyor.

Büyümek ve rekabet edebilmek için KOBİ ve orta pazar markaları, başarılarını korumak ve geleceğe yönelik kanıtlamak için benzersiz ihtiyaçlarına uyan işletme sınıfı yetenekler (çeviklik, ölçeklenebilirlik, esneklik ve değer) arıyorlar.

Adobe, orta ölçekli pazar ve KOBİ şirketleri için ürün portföyünü ve ayrıca Dijital Deneyim işinde bu şirketlerin benzersiz ihtiyaçlarını desteklemek için yeni bir kuruluş yarattı.

Adobe’nin orta pazar ve KOBİ şirketleri için ürün portföyü şunları içeriyor:

Magento Ticaret

Magento Ticaret, küçük ve orta ölçekli pazar işletmelerine farklı şekillerde piyasaya girmeleri için çeviklik ve ölçeklenebilirlik sağlayan bir ticaret çözümüdür.

Adobe Stock’un Magento Commerce ile yeni entegrasyonu, Adobe Stock aboneliğine sahip küçük ve orta ölçekli işletmelere görüntüler, şablonlar, 3D varlıklar, 8 milyon hisse senedi videosu, 750 bin premium dahil koleksiyon görüntüleri ve Adobe Stock aboneliğine hızlı ve kolay erişim sağlayacak.

Marketo Engage

Adobe Marketing Cloud’un bir parçası olan Marketo Engage, pazarlamacıların bireysel müşteri adaylarını veya hesaplarını ölçeklendirerek hedeflemesini ve beslemesini ve tüm müşteri temas noktalarında iş etkisini ölçmesini sağlıyor.

Ek olarak Marketo Engage, Pazarlama Stratejisi topluluğunda üyelerin pazarlama stratejilerini oluşturmak ve resmileştirmek için en iyi uygulamaları diğer pazarlamacılarla paylaşmaya teşvik edildiği 65 milyondan fazla pazarlamacıya erişim sunuyor.

Adobe Analytics Foundation

Adobe Analytics, derin veri görüşleriyle müşteri deneyimini oluşturma ve geliştirme konusunda markaları güçlendirir.

Magento Ticaret ve Marketo Engage’in orta pazar segmentleri için Adobe, büyüyen markalara veri analitiği getiren Adobe Analytics Foundation’ı kullanıyor. Müşteriler, tekliflerini işlerinin boyutuna uygun bir seviyede uygulayabilir ve operasyonları zaman içinde genişledikçe ölçeklenebilir.

Ekipler için Creative Cloud

Ekipler için Creative Cloud ile markalar, iş ihtiyaçlarına en uygun Adobe uygulamalarını kullanabiliyor.

Basit lisans yönetimi, sağlam veri güvenliği, teknik destek ve eğitim kaynakları, şirketlerin verimli çalışmasını ve yazılım yatırımlarından en iyi şekilde yararlanmasını sağlar.

Creative Cloud Libraries, çeşitli ekiplerin varlıkları ve klasörleri güvenli bir şekilde paylaşmalarına olanak tanırken sürüm kontrolünü sürdürmelerine, değişikliklerin başında olmalarına ve işbirliği yapmalarına yardımcı olur.

Gelecekte Adobe Spark müşterileri, birden fazla markayı yönetebilecek ve Creative Cloud Kütüphaneleri’ne erişebilecek ve böylece marka içi içeriği sosyal medyada hızlı ve kolay bir şekilde yayınlayabilecekler.

Bu çabalar, Adobe’un Creative Cloud ve Document Cloud ürün portföylerinde küçük ve orta ölçekli pazardaki müşteri segmentinde sahip olduğu mirasa dayanıyor ve Adobe’nin farklılaşmalarına ve büyümelerine yardımcı olacak kurumsal düzeyde yeteneklerini genişletme konusundaki kararlılığını vurguluyor.

Comments

Comments are closed.

Login/Sign up