Dynamics 365, 39 dilde daha destek veriyor

Microsoft, Dynamics 365 Müşteri Hizmet Görüşleri’ne verdiği yeni dil desteğinin yanı sıra geliştirilmiş AI fikirleri için dört dil modeli daha şimdi önizleme olarak herkese açık.
22 Eylül 2019266

Microsoft kısa süre önce Dynamics 365 servisleri için 74 yeni erken erişim kapasitesinin kullanıma sunulduğunu açıkladı. Bu kapasiteler diğer servislere ek olarak Müşteri Hizmetleri, Satış ve Pazarlama gibi uygulamalar için güncellenmiş özellikleri içeriyordu.

Geliştirilmiş AI fikirleri için dört dil modeli daha eklendi

Microsoft, kurumsal kaynak planlama ve müşteri ilişkileri yönetimi uygulamalarının bir ürünü olarak Temmuz 2016’da ve genel olarak Microsoft Dynamics ürün serisinin bir parçası olarak 1 Kasım 2016’da bulut tabanlı hizmeti Dynamics 365’i ilan etmişti. Dynamics 365 ile Microsoft, Dynamics CRM ve ERP çözümlerini bulut özellikli bir üründe birleştirip Satış, Müşteri Hizmetleri, Pazarlama, Saha Hizmeti, Proje Hizmet Otomasyonu, Finansallar ve Operasyonlar’ın olduğu uygulamalar sunuyor.

Teknoloji devi şimdi Dynamics 365 Müşteri Hizmet Görüşleri’nin 39 dili daha desteklediğini ortaya koydu. Dil desteğiyle birlikte gelişmiş AI fikirleri için dört dil modeli daha şimdi genel önizlemede sunuluyor.

Müşteri memnuniyetini geliştirmek isteyen işlere hitap eden Müşteri Hizmetleri Trendleri, müşterinin katılımı ile ilgili anlama ve operasyonel verimliliği artırmak için AI odaklı bilgiler sunuyor. İngilizce dil desteği genel olarak zaten mevcut ve sıklıkla kullanılan diller de 42’ye kadar desteklenen toplam dil sayısını beraberinde getiriyor. Bu dil desteği ile birlikte temel olarak menüler, düğmeler, mesajlar ve raporlar gibi tüm çalışma alanı arabirim öğeleri artık çevrilebiliyor. Varsayılan dili değiştirmek için tarayıcıdaki dil ayarlarını değiştirmek yeterli oluyor.

Microsoft dil desteğine ek olarak Fransızca, Almanca, İspanyolca ve ‘genel’ bir model de dahil olmak üzere dört yeni dil modelini, olayların konulara otomatik olarak gruplandırılması için tanıttı. Söz konusu modellerin her biri, İngilizce vakaları da işleyebilirken, işlenmiş vaka verilerinde kullanılan ana dillerin otomatik olarak algılanması için de destek sunuyor.


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /var/www/vhosts/isteteknoloji.com.tr/httpdocs/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/isteteknoloji.com.tr/httpdocs/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/var/www/vhosts...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /var/www/vhosts/isteteknoloji.com.tr/httpdocs/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35