HaberlerLenovo yeni edge ve karma bulut çözümlerini duyurdu

Lenovo Veri Merkezi Grubu (DCG) iki yeni ürünü ThinkAgile MX1021 ve ThinkSystem DM7100 ile BT altyapı çözümleri portföyünü genişletti.
2 Nisan 2020217

DCG çözümlerin, giderek artan bağlı IoT cihazına ve bunun uçtan uca oluşturduğu veri yığınlarına yanıt olarak tasarlandığını söylüyor.

Lenovo yeni edge ve karma bulut çözümlerini duyurdu

Ürünler, Azure’dan yararlanarak uçtan uca uygulamalar oluşturan kuruluşlar ve işletmelere karma bulut için doğrulanmış çözümler sunuyor.

Açıklamalara göre Lenovo’nun teknoloji mimarisi, müşterilerin eldeki verilerin potansiyelini fark edebilecekleri yeni bir istihbarat çağı sağlayarak, uçtan uca buluta bilgi sağlamak için tasarlandı.

ThinkAgile MX1021

Bu çözüm, işletmelerin hesaplamayı uç noktalara taşımasını ve oluşturulduğu veriler üzerinde işlem yapmasını sağlamak için Microsoft Azure Stack HCI çözümlerini kullanıyor.

Envanter kayıplarını azaltmak isteyen perakendeciler için çözüm, karar vericiler tarafından proaktif olarak zorlukları ele almak için analiz edilecek müşteri duyarlılık analizi verileri sunuyor.

Üretim aşamasında uç sunucular sensör verilerini toplayarak, üretim tesislerinin verimliliğini artırmak için verileri gerçek zamanlı izlemeye olanak tanıyor.

ThinkSystem DM7100

All-Flash Array ve Hybrid Flash kurumsal sınıf depolama çözümleri, uçtan uca NVMe teknolojisi ile kritik görev uygulamalarını hızlandırıyor.

All-Flash performansı sunmak, müşterilerin şirket genelinde tutarlı veri yönetimi ile Azure’dan yararlanan uygulamaları dağıtmalarını sağlıyor.

DCG’ye göre kullanıcılar ayrıca bulutta kurumsal veri azaltma özelliklerini koruyacak ve bulut ayak izlerini %66’ya kadar azaltmalarını sağlayacak.

Perakendeciler için All-Flash NVMe depolama alanından alınan gelişmiş işlem oranları, gerçek zamanlı envanter bilgilerinin yönetilmesine ve müşteri teslimat sürelerini iyileştirmek için e-ticareti kolaylaştırılmasına olanak tanıyor.

Veri patlaması ve gerçek zamanlı karar verme ihtiyacıyla birlikte üretim ve sağlık hizmeti talebi gibi sektörler, müşterilere daha iyi hizmet verebilmek için yaklaşımları kolaylaştırma yönünde geliştirmelerde bulunuyor.

İlgili Haberler