HaberlerBlue Prism çevrimiçi topluluğa yeni otomasyon yetenekleri getiriyor

Blue Prism, Dijital Değişim (DX) platformundaki RPA yeteneklerini genişletmek için iş ortağı listesine yenilerini ekledi.
14 Ocak 202017

Akıllı bir pazar ve çevrimiçi topluluk olan DX ve INVOKE, SRI Infotech ve ZyGen eklenmesiyle Teknoloji İttifakı Programı (TAP) büyümeye devam ediyor.

Blue Prism çevrimiçi topluluğa yeni otomasyon yetenekleri getiriyor

Blue Prism’e göre, DX’te bulunan yeni yetenekler arasında yapılandırılmamış veriler ve PDF’ler, RaaS (Hizmet Olarak Robot) seçeneklerinin yanı sıra sohbet botları ve popüler sosyal medya uygulamaları ile entegrasyon yer alıyor.

DX, yapılandırılmamış verilerle, sohbet botlarıyla entegrasyondan sadece birkaç tıklamayla anahtar teslim bulut çözümlerine kadar yüzlerce yeni otomasyon özelliğine erişmek için alakart bir menü sunuyor.

Şirket, Blue Prism’in Teknoloji İttifakı Programı’na bağlı ortaklık düzeyinde katılan şirketlerin, kendi tamamlayıcı ürünlerini Blue Prism’in DX’ine ulaştırmak suretiyle RPA’in yararları konusunda pazar bilincini artırma fırsatı bulduğunu söylüyor.

İş ortakları, RPA yazılımını kullanarak çözümlerini özelleştirebilir, ürün geliştirmeyi hızlandırabilir ve ürünleri için pazara sunma süresini en aza indirebilir. 

INVOKE’nun RaaS (Hizmet Olarak Robot) özellikleri ve Blue Prism’in Dijital İş Gücü ile şirketlerin otomasyon projelerini güvenli bir bulut ortamında çalışan önceden yapılandırılmış seçeneklerle ölçeklendirmesini sağlıyor. Blue Prism’e göre bu, tüm şirket içi dağıtımın bozulmadan kalmasını sağlayarak yazılım yükseltme, kurulum ve yapılandırma gereksinimlerini ortadan kaldırarak birçok RPA rampa zorluğunu ortadan kaldırıyor.

SRI Infotech’in Blue Prism ile entegrasyonu, işletmelere ‘sürükle ve bırak’ belge işleme erişimi sağlayan müşterilere PDF yetenekleri sunuyor. Şirket, SRI Infotech’in Görsel İş Nesnesi’ni ayrıştırma ve ayıklama, bölme ve birleştirme özelliğinin, kullanıcıların RPA dağıtımlarındaki PDF ile ilgili çoğu etkinliği otomatikleştirmelerine olanak tanıdığını söylüyor. 

Ek olarak şifreleme ve şifre çözme özellikleri, Blue Prism’in dahili Kimlik Bilgisi Yöneticisi ile birleştiğinde, müşterilerin güvenlik standartlarına uyurken önemli PDF belgelerinin içeriğini korumalarını sağlıyor.

Blue Prism ve ZyGen entegrasyonu ise müşterilerin chatbot otomasyonlarını Facebook Messenger, Work Chat ve LINE gibi uygulamalara entegre etmelerini mümkün kılıyor. Konuşmalı RPA, dijital çalışanların doğal meslektaşları ve insan meslektaşları ile sohbet diyalogları yapmalarına izin veriyor. Bu da kullanıcılar için daha düşük işletme maliyetiyle üstün bir deneyim sağlıyor.

İlgili Haberler