Haberler

Dropbox, ekip işbirliğini geliştirmeyi amaçlayan uygulaması Spaces’i başlattı

0

Work in Progress kullanıcı konferansında Dropbox, karışık dijital çalışma alanlarının iş yönetimi zorluklarıyla başa çıkması adına yeni özellikler ortaya koydu. Vurgulanan nokta, şirketin masaüstü, web ve mobil platformlar arasında merkezi bir yerde dosyaları, görevleri ve toplantıları birbirine bağlayarak ‘paylaşılan klasörü’ geliştirmesi anlamına gelen ‘dünyanın ilk akıllı çalışma alanı’ olarak attığı “Dropbox Spaces” oldu.

“Dünyanın ilk akıllı çalışma alanı” Dropbox Spaces 

“Çalışma şeklimiz çalışmıyor” diyen Dropbox genel müdürü Drew Houston, akıllı çalışma alanı inşa ettiklerini çünkü gürültüye katkıda bulunmak yerine gürültüyü susturmaya yardımcı olan teknolojiye ihtiyaç olduğunu söyledi. 

Anahtar ürün duyuruları arasında Dropbox Spaces’in başlatılması, dosyalar, görevler ve toplantılar gibi alanları birbirine bağlayan paylaşımlı ekip çalışma alanları bulunuyor.

Yeni masaüstü uygulaması, Dropbox Spaces ve dosya önizlemeleri, Dropbox dosya sisteminde Paper entegrasyonu ve genel bakış açıklamaları arasında arama yapma gibi çeşitli yeni özellikleri içeriyor. Kullanıcıların, görüntünün içeriğini arayarak görüntü dosyalarını bulmasını sağlamak için makine zekasını kullanan yeni bir görüntü arama işlevi de bulunuyor. Bu özellik şimdi Dropbox Professional kullanıcılarına yayılıyor ve Dropbox Business için de yolda.

Makine zekası platformu olan DBXi’yi kullanan Dropbox, toplantı ekleri, toplantı notu şablonları, ekip etkinliği özeti ve dosya ve klasörler gibi kişiselleştirilmiş önerileri karşılayan Windows sistem ve macOS menü çubuğundaki yeni “for you” sekmesini ekledi. Sekme, makine zekasını kullanıyor ve zaman içinde daha fazla kullanıcı onunla etkileşime girdiğinde daha akıllı hale geliyor.

Ayrıca kullanıcıların hızlı bir şekilde belgeleri imzalamalarına yardımcı olmak için yerleşik HelloSign’ın dijital imza özelliği de var. Yakında gelmesi beklenen diğer birkaç şirket, büyük dosyaları (100 GB’a kadar) güvenli bir şekilde göndermek için ‘Dropbox Transfer’i ve çalışma alanı verimliliği için Trello, Slack ve Zoom ile üçüncü taraf entegrasyonlarını içeriyor.

Dropbox ayrıca gelişmiş veri koruma ve düzenleme işlevselliği sağlamak için BetterCloud’a stratejik bir ortaklık ve 5 milyon dolar yatırım yaptığını açıkladı.

Bunların hepsi Dropbox’ta daha geniş bir dönüşümün parçası olarak geliyor. Şirket, işletmede son kullanıcı üretkenliği için merkez olmak istiyor ve platformunu daha kullanıcı ve iş uygulaması dostu olacak şekilde yeniden şekillendiriyor.

Comments

Comments are closed.

Login/Sign up