HaberlerQualtrics, müşteri tercihlerine göre ‘tahminde bulunmayı’ amaçlıyor

Qualtrics, tahminde bulunma yeteneğiyle tüketici tercihlerinde yeni bir yöntem geliştiriyor.
11 Ağustos 201997

Deneyim yönetimi şirketi Qualtrics, kuruluşlara müşteri tercihlerini belirleme konusunda tahminde bulunma yeteneği ile ürün, fiyatlandırma ve paketleme gibi alanlarda veri odaklı kararlara yeni bir yaklaşım getirmeyi hedefliyor.

Tüketim alışkanlıklarına göre tahmin modeli

Qualtrics’in Conjoint XM çözümü, şirketin ürün deneyimi (PX) çözümlerinin en yeni üyesi. Conjoint XM çözümü, çeşitli paket kombinasyonlarının test ve analizini otomatikleştirerek tüketicilerin farklı özelliklerine göre sahip oldukları tercihleri ​​belirliyor.

Yeni özellikler arasında müşterinin yeni bir teklif için ödemek için hazır olduğu miktar hakkında öngörüleri hesaplayan ve ortaya çıkaran ayrıca çeşitli ürün konfigürasyonları için satın alma olasılığını daha doğru tahmin etmelerini sağlayan Dual Choice Conjoint (Para Kazanma İsteği) bulunuyor.

Ek geliştirmeler arasında koşullu fiyatlandırma desteği, alternatif özel tasarım, sabitlenmiş maksimum kullanım ve gelişmiş işbirliği iş akışları yer alıyor. Bu geliştirmeler birleşik çözüm iş akışı, conjoint konfigüratör, birleştirilmiş simülatör ve birleşik otomatik kümeleme gibi yeteneklerin üzerine inşa edildi. 

Qualtrics, Asya Pasifik ve Japonya çalışanlarının ürün deneyimi ekibine iki yeni kıdemli atamasını duyurdu. Atanan kişiler arasında lider EX bilimci Dr Cecelia Herbert ve EX kıdemli çözüm stratejisti Stephen Choo bulunuyor.

Çalışmaların pazardaki yeni ürün lansmanlarının yüzde 80’inin başarısız olduğunu göstermesi üzerine Qualtrics, ürün pazarına uygun olma şansını önemli ölçüde artırmak için işletmelerle ortaklık kurmayı hedefliyor.

İlgili Haberler