HaberlerSatıcılar sosyal medya devrimi için hazırlanmalı

Dijital ticaret danışmanlığı şirketi Tryzens, bir ticaret platformu olarak Instagram üzerinden para kazanmak isteyen satıcıların, operasyonlarını amacına uygun hale getirmeleri gerektiğini belirtiyor.
28 Haziran 2019339

Dijital ticaret danışmanlığı şirketi Tryzens, bir ticaret platformu olarak Instagram üzerinden para kazanmak isteyen satıcıların, operasyonlarını amacına uygun hale getirmeleri gerektiğini belirtiyor.

Satıcılar sosyal medya devrimi için hazırlanmalı

Bu hafta başında Instagram CEO’su Adam Mosseri, platformdaki perakende satışını artırmak ve müşteriler ile satıcılar ve influencerlar arasındaki bağlantı noktalarına ilişkin vizyonunu açıkladı.

Bunun ardından danışmanlık şirketi Tryzens tarafından konuya ilişkin bir araştırma raporu yayınlandı. Tryzens CEO’su Andy Burton, “Instagram zaten, tüketicilerle iletişim ve müşterilerle etkileşim kurmak isteyen perakendeciler ve markalar tarafından büyük bir etki yarattı. Instagram kullanıcılarını platform dışında tutmak zor olacağından artık ‘beğenileri’ satışa dönüştürmek gerekiyor.” diyerek satıcıların, Instagram’da bir sonraki alışveriş kademesine hazırlanmaları gerektiğini söyledi.

Araştırma raporuna göre, y kuşağının yüzde 85’i internet üzerinden alışveriş yaparken ilk olarak akıllı telefonlarını kullanıyor ve Instagram’ın aylık bir milyar kullanıcıya sahip olması, perakendecilerin yatırım yapma potansiyelini artırıyor.

Burton, ayrıca dönüşüm oranlarını artırmak için sosyal ticaret deneyimini olabildiğince kolay ve sorunsuz hale getirmenin kritik olduğunu söylüyor. Perakendecilerin destek sistemlerinin ve arka uç operasyonlarının gerçek zamanlı olarak sorgulara cevap verebilmesi, doğru ifadeyle tüketicilerle bağlantı kurması, siparişlerin etkin bir şekilde yerine getirilmesi, müşteri görüşü ve stok görünümü için gerçekten çevik olması gerektiğini belirtiyor.

İlgili Haberler